Decathlon chatbot
Azonnali megoldás a gyakori e-commerce problémákra, éjjel-nappal: ezt kapják a Decathlon vásárlói – gördülékenyen és automatikusan!
Projekt célja
Az ügyfélszolgálattal akkor elégedettek a vásárlók, ha a problémájukra gyorsan és pontosan kapnak választ. Ezt úgy érhetjük el a legegyszerűbben, ha automatizáljuk a folyamatokat. Célunk az volt, hogy egy olyan rendszert állítsunk fel, ami külső beavatkozás nélkül, az emberi ügyintézőkkel azonos minőségben de rövidebb válaszidő alatt képes megoldani a munka túlnyomó részét kitevő, egyszerűbb feladatokat – lehetővé téve, hogy a munkatársak maximális teljesítményt tudjanak nyújtani a komplexebb ügyekben.
Projekt részletei
A Decathlon ügyfélszolgálatán csatasorba állítottuk Bobblo névre hallgató e-commerce chatbot megoldásunkat. Mesterséges intelligenciájának köszönhetően a Bobblo képes megérteni, hogy mi a probléma vagy igény. A chatboton keresztül a vásárlók követhetik a megrendelésüket, lekérdezhetik a termékek aktuális készletinformációit, vagy akár beküldhetnek önkiszolgáló formokat is (például sérült termék, megrendelés lemondás, stb.).
Chatbot funkciók
A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.
Integrált rendszerek
Projekt célja
Az ügyfélszolgálattal akkor elégedettek a vásárlók, ha a problémájukra gyorsan és pontosan kapnak választ. Ezt úgy érhetjük el a legegyszerűbben, ha automatizáljuk a folyamatokat. Célunk az volt, hogy egy olyan rendszert állítsunk fel, ami külső beavatkozás nélkül, az emberi ügyintézőkkel azonos minőségben de rövidebb válaszidő alatt képes megoldani a munka túlnyomó részét kitevő, egyszerűbb feladatokat – lehetővé téve, hogy a munkatársak maximális teljesítményt tudjanak nyújtani a komplexebb ügyekben.
Chatbot funkciók
A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.
Projekt részletei
A Decathlon ügyfélszolgálatán csatasorba állítottuk Bobblo névre hallgató e-commerce chatbot megoldásunkat. Mesterséges intelligenciájának köszönhetően a Bobblo képes megérteni, hogy mi a probléma vagy igény. A chatboton keresztül a vásárlók követhetik a megrendelésüket, lekérdezhetik a termékek aktuális készletinformációit, vagy akár beküldhetnek önkiszolgáló formokat is (például sérült termék, megrendelés lemondás, stb.).
Integrált rendszerek
Beszéljünk az elképzeléseidről!