Decathlon chatbot

Bevezetés

Azonnali megoldás a gyakori e‑commerce problémákra, éjjel-nappal: ezt kapják a Decathlon vásárlói – gördülékenyen és automatikusan!

Ügyfél
Decathlon chatbot
Platform
Messenger

Projekt célja

Az ügyfélszolgálattal akkor elégedettek a vásárlók, ha a problémájukra gyorsan és pontosan kapnak választ. Ezt úgy érhetjük el a legegyszerűbben, ha automatizáljuk a folyamatokat. Célunk az volt, hogy egy olyan rendszert állítsunk fel, ami külső beavatkozás nélkül, az emberi ügyintézőkkel azonos minőségben de rövidebb válaszidő alatt képes megoldani a munka túlnyomó részét kitevő, egyszerűbb feladatokat – lehetővé téve, hogy a munkatársak maximális teljesítményt tudjanak nyújtani a komplexebb ügyekben.

Projekt részletei

A Decathlon ügyfélszolgálatán csatasorba állítottuk Bobblo névre hallgató e‑commerce chatbot megoldásunkat. Mesterséges intelligenciájának köszönhetően a Bobblo képes megérteni, hogy mi a probléma vagy igény. A chatboton keresztül a vásárlók követhetik a megrendelésüket, lekérdezhetik a termékek aktuális készletinformációit, vagy akár beküldhetnek önkiszolgáló formokat is (például sérült termék, megrendelés lemondás, stb.).

Chatbot funkciók

E‑commerce intelligencia
Megrendelés azonosítás és követés
Üzlet információk
Termék készlet ellenőrző
Termék mentése
Önkiszolgáló menüpontok
Live Agent (élő ügyintéző kapcsolása)
Ügyintéző értékelés
Ügyintéző elemzés
Statisztikai rendszer
Bot UI felületek
Salesforce integráció
Prefixbox integráció
Decathlon integráció

A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.

Integrált rendszerek

Salesforce e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot integráció
Decathlon e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot integráció
Prefixbox e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot integráció
Bobblo e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot rendszer

Projekt célja

Az ügyfélszolgálattal akkor elégedettek a vásárlók, ha a problémájukra gyorsan és pontosan kapnak választ. Ezt úgy érhetjük el a legegyszerűbben, ha automatizáljuk a folyamatokat. Célunk az volt, hogy egy olyan rendszert állítsunk fel, ami külső beavatkozás nélkül, az emberi ügyintézőkkel azonos minőségben de rövidebb válaszidő alatt képes megoldani a munka túlnyomó részét kitevő, egyszerűbb feladatokat – lehetővé téve, hogy a munkatársak maximális teljesítményt tudjanak nyújtani a komplexebb ügyekben.

Chatbot funkciók

E‑commerce intelligencia
Megrendelés azonosítás és követés
Üzlet információk
Termék készlet ellenőrző
Termék mentése
Önkiszolgáló menüpontok
Live Agent (élő ügyintéző kapcsolása)
Ügyintéző értékelés
Ügyintéző elemzés
Statisztikai rendszer
Bot UI felületek
Salesforce integráció
Prefixbox integráció
Decathlon integráció

A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.

Projekt részletei

A Decathlon ügyfélszolgálatán csatasorba állítottuk Bobblo névre hallgató e‑commerce chatbot megoldásunkat. Mesterséges intelligenciájának köszönhetően a Bobblo képes megérteni, hogy mi a probléma vagy igény. A chatboton keresztül a vásárlók követhetik a megrendelésüket, lekérdezhetik a termékek aktuális készletinformációit, vagy akár beküldhetnek önkiszolgáló formokat is (például sérült termék, megrendelés lemondás, stb.).

Integrált rendszerek

Salesforce e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot integráció
Decathlon e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot integráció
Prefixbox e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot integráció
Bobblo e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot rendszer
“Ez a csapat tényleg ért ahhoz, amit csinál. Folyamatos a fejlesztés, nincs megállás az ötletelésben. Örülök, hogy a RoboRobo-t választottuk partnerünknek!”
Fináczy Eszter Decathlon chatbot vélemény
Fináczy Eszter
Decathlon: Head of Customer Service
Hasonló chatbotra van szükséged?
Beszéljünk az elképzeléseidről!