Süti futam chatbot
A Süti futam egy HTML5 technológiát használó chatbot játék, melyet az Extreme Digital Facebook-követői számára készítettünk.
Projekt célja
A cél az volt, hogy a kereskedelemben hagyományosan nagyon zajos karácsonyi időszakban a márkára irányítsuk a figyelmet és erősítsük innovatív image-ét – minimális média költséggel.
Másodlagos cél volt, hogy ellensúlyozzuk az ilyenkor – már csak a nagyobb forgalomból adódóan is – gyakoribbá váló negatív reakciókat. A fő kihívást az jelentette, hogy egy olyan időszakban invitáljuk játékra a követőket, amikor rengeteg inger éri őket.
Projekt részletei
A játék indításától a nyeremény-igénylésig teljes élményben gondolkodtunk. A kezdéshez például csupán a játékot beharangozó Facebook-posztot kellett kommentálni (#tóbiás), és a chatbot automatikusan ráírt a felhasználóra a játék indító gombbal. Ez a mechanizmus abban is segített, hogy ismerősről-ismerősre terjedjen a játék híre. Az egyszerű és magával ragadó játékmenettel maximalizáltuk a felhasználók aktivitását, a cukiságfaktort pedig Tóbiással, a hóbuckák között száguldozva sütiket gyűjtő pingvinnel pörgettük a csúcsra. Nyereményjátékkal is támogattuk a Süti futamot: ezt úgy alakítottuk ki, hogy napi szintű visszatérésre sarkalljon. A sorsolást követően a nyerteseket automatikusan értesítettük a chatboton keresztül.
Chatbot funkciók
A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.
Elismerések
Marketing Diamond Awards 2020
“Egyéb digitális megoldások”
Integrált rendszerek
Projekt célja
A cél az volt, hogy a kereskedelemben hagyományosan nagyon zajos karácsonyi időszakban a márkára irányítsuk a figyelmet és erősítsük innovatív image-ét – minimális média költséggel.
Másodlagos cél volt, hogy ellensúlyozzuk az ilyenkor – már csak a nagyobb forgalomból adódóan is – gyakoribbá váló negatív reakciókat. A fő kihívást az jelentette, hogy egy olyan időszakban invitáljuk játékra a követőket, amikor rengeteg inger éri őket.
Chatbot funkciók
A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.
Projekt részletei
A játék indításától a nyeremény-igénylésig teljes élményben gondolkodtunk. A kezdéshez például csupán a játékot beharangozó Facebook-posztot kellett kommentálni (#tóbiás), és a chatbot automatikusan ráírt a felhasználóra a játék indító gombbal. Ez a mechanizmus abban is segített, hogy ismerősről-ismerősre terjedjen a játék híre. Az egyszerű és magával ragadó játékmenettel maximalizáltuk a felhasználók aktivitását, a cukiságfaktort pedig Tóbiással, a hóbuckák között száguldozva sütiket gyűjtő pingvinnel pörgettük a csúcsra. Nyereményjátékkal is támogattuk a Süti futamot: ezt úgy alakítottuk ki, hogy napi szintű visszatérésre sarkalljon. A sorsolást követően a nyerteseket automatikusan értesítettük a chatboton keresztül.
Elismerések
Marketing Diamond Awards 2020
“Egyéb digitális megoldások”
Integrált rendszerek
Beszéljünk az elképzeléseidről!