V4 Future Sports Festivals chatbot
Az eddigi legnagyobb magyar e-sport eseményre fejlesztett chatbot a meccsek állásának chat-közvetítésétől a cosplay-szavazásig innovatív megoldások sorával tette teljessé a nézők élményét.
Projekt célja
Célunk az volt, hogy egy olyan chatbotot hozzunk létre, aminek felhasználói élménye megfelel egy nagyszabású e-sport torna ínyenc közönségének – és ami lehetővé teszi, hogy a helyszíni, illetve az eseményeket streamen nézők mindig percrekész tájékoztatást kapjanak a számukra fontos eseményekről. Kihívást jelentett, hogy egy sokszínű és masszív, több tucat csapatot felvonultató eseményről volt szó.
Projekt részletei
A bot alapfunkciója a meccskövetés volt: ha egy felhasználó bekövette valamelyik meccset, azonnali értesítéseket kapott a meccs kezdetéről, illetve az állás változásáról. Az események gyors követését egy speciális adminisztrációs rendszer tette lehetővé: ebben a szervezőknek csak a pontszám változását kellett beírniuk, a kapott adatot a rendszer automatikusan egy, a pillanatnyi szituációnak megfelelő mondatba helyezte. A chatboton keresztül elérhetőek volt a programok, a kiállítók, lehetett szavazni az eseményt kísérő cosplay-verseny résztvevőire is, ezen túl itt érhették el az érdeklődők a meccsek, játékosok és csapatok részletes adatbázisát.
Chatbot funkciók
A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.
Integrált rendszerek
Projekt célja
Célunk az volt, hogy egy olyan chatbotot hozzunk létre, aminek felhasználói élménye megfelel egy nagyszabású e-sport torna ínyenc közönségének – és ami lehetővé teszi, hogy a helyszíni, illetve az eseményeket streamen nézők mindig percrekész tájékoztatást kapjanak a számukra fontos eseményekről. Kihívást jelentett, hogy egy sokszínű és masszív, több tucat csapatot felvonultató eseményről volt szó.
Chatbot funkciók
A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.
Projekt részletei
A bot alapfunkciója a meccskövetés volt: ha egy felhasználó bekövette valamelyik meccset, azonnali értesítéseket kapott a meccs kezdetéről, illetve az állás változásáról. Az események gyors követését egy speciális adminisztrációs rendszer tette lehetővé: ebben a szervezőknek csak a pontszám változását kellett beírniuk, a kapott adatot a rendszer automatikusan egy, a pillanatnyi szituációnak megfelelő mondatba helyezte. A chatboton keresztül elérhetőek volt a programok, a kiállítók, lehetett szavazni az eseményt kísérő cosplay-verseny résztvevőire is, ezen túl itt érhették el az érdeklődők a meccsek, játékosok és csapatok részletes adatbázisát.
Integrált rendszerek
Beszéljünk az elképzeléseidről!