Extreme Digital chatbot

Bevezetés

Bevezetése első évében több mint 220 000 ügyfélnek segített az Extreme Digital chatbotja és jelentősen növelte az ügyfélszolgálat hatékonyságát.

Ügyfél
Extreme Digital chatbot
Platform
Messenger

Projekt célja

Az Extreme Digital Magyarország egyik vezető elektronikai webáruháza, ezért egy olyan chatbottal szerette volna fejleszteni ügyfélszolgálatát, ami egyszerűen képes kezelni a leggyakoribb vásárlói problémákat és igényeket. A chatbot mindezt olyan minőségben teszi, hogy az illeszkedik a brand innovatív image-ébe. Mindehhez üzleti cél is társult: a megoldás növelje az ügyfélélményt és csökkentse az ügyfélszolgálat terheltségét.

Projekt részletei

Az Extreme Digital számára fejlesztett egyedi chatbotunk a 0-24 órás ügyintézés élményét nyújtja a vásárlóknak. A rendelések kezelésétől a sérülten érkezett csomagokkal kapcsolatos ügyintézésig egy sor problémát automatikusan megold. Emellett számos olyan ügyben is képes megtenni az első lépéseket, ahol később emberi beavatkozásra van szükség. Az ügyfelek így munkaidőn kívül is azt érezhetik, hogy már elindult a hibaelhárítás - az rendszer pedig segít az ügyfélszolgálatosoknak is, hiszen ők már rendszerezve kapják meg a felvett adatokat, mikor másnap felveszik a műszakot.

Chatbot funkciók

E‑commerce intelligencia
Megrendelés azonosítás és követés
Üzlet információk
Önkiszolgáló menüpontok
Live Agent (élő ügyintéző kapcsolása)
Ügyintéző értékelés
Ügyintéző elemzés
Statisztikai rendszer
Bot UI felületek
Salesforce integráció
Extreme Digital integráció

A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.

Elismerések

European Customer Centricity Awards 2020 "Best Omnichannel / Social Media in Customer Experience” Extreme Digital ügyfélszolgálati chatbot
2. helyezés
European Customer Centricity Awards 2020
"Best Omnichannel / Social Media in Customer Experience”
Marketing Diamond Awards 2020 Ügyfél-elégedettség programok Extreme Digital ügyfélszolgálati chatbot
Marketing Gyémánt Díj
Marketing Diamond Awards 2020
“Ügyfél-elégedettségi programok”

Integrált rendszerek

Salesforce e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot integráció
Extreme Digital e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot rendszer
Prefixbox e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot integráció
Bobblo e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot rendszer

Projekt célja

Az Extreme Digital Magyarország egyik vezető elektronikai webáruháza, ezért egy olyan chatbottal szerette volna fejleszteni ügyfélszolgálatát, ami egyszerűen képes kezelni a leggyakoribb vásárlói problémákat és igényeket. A chatbot mindezt olyan minőségben teszi, hogy az illeszkedik a brand innovatív image-ébe. Mindehhez üzleti cél is társult: a megoldás növelje az ügyfélélményt és csökkentse az ügyfélszolgálat terheltségét.

Chatbot funkciók

E‑commerce intelligencia
Megrendelés azonosítás és követés
Üzlet információk
Önkiszolgáló menüpontok
Live Agent (élő ügyintéző kapcsolása)
Ügyintéző értékelés
Ügyintéző elemzés
Statisztikai rendszer
Bot UI felületek
Salesforce integráció
Extreme Digital integráció

A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.

Projekt részletei

Az Extreme Digital számára fejlesztett egyedi chatbotunk a 0-24 órás ügyintézés élményét nyújtja a vásárlóknak. A rendelések kezelésétől a sérülten érkezett csomagokkal kapcsolatos ügyintézésig egy sor problémát automatikusan megold. Emellett számos olyan ügyben is képes megtenni az első lépéseket, ahol később emberi beavatkozásra van szükség. Az ügyfelek így munkaidőn kívül is azt érezhetik, hogy már elindult a hibaelhárítás - az rendszer pedig segít az ügyfélszolgálatosoknak is, hiszen ők már rendszerezve kapják meg a felvett adatokat, mikor másnap felveszik a műszakot.

Elismerések

European Customer Centricity Awards 2020 "Best Omnichannel / Social Media in Customer Experience” Extreme Digital ügyfélszolgálati chatbot
2. helyezés
European Customer Centricity Awards 2020
"Best Omnichannel / Social Media in Customer Experience”
Marketing Diamond Awards 2020 Ügyfél-elégedettség programok Extreme Digital ügyfélszolgálati chatbot
Marketing Gyémánt Díj
Marketing Diamond Awards 2020
“Ügyfél-elégedettségi programok”

Integrált rendszerek

Salesforce e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot integráció
Extreme Digital e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot rendszer
Prefixbox e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot integráció
Bobblo e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot rendszer
“A chatbotok igenis képesek terhelést levenni a cégek válláról úgy, hogy emellett a felhasználók is élvezhetik az előnyeit. Sokat vártunk, hogy egy olyan megoldással találkozzunk, ami megfelel az elvárásainknak, amit a RoboRobo megoldása és hozzáállása maradéktalanul teljesít.”
Mészáros Gábor Extreme Digital chatbot vélemény
Mészáros Gábor
Extreme Digital: Head of Customer Experience
Hasonló chatbotra van szükséged?
Beszéljünk az elképzeléseidről!