SZTE Todo chatbot

Bevezetés

A Todo / SZTE+ chatbot megoldásnak köszönhetően a friss egyetemisták egy beiratkozási asszisztenst és személyreszabott feladatlistát kapnak. A rendszer végigsegíti őket a teljes beiratkozási folyamaton, energiát és időt takarítva meg a hallgatónak.

Ügyfél
SZTE Todo chatbot
Platform
Messenger

Projekt célja

Amikor egy hallgató megérkezik az egyetemre, akkor rengeteg kérdése van, a válaszokat pedig saját magának kell kikutatni. Az Todo / SZTE+ chatbot végigvezeti a hallgatót a beiratkozáson, így kevesebb figyelem, idő és energia mellett is egyszerűbb és gyorsabban teljesíthető a folyamat. Miközben a chatbotnak köszönhetően a hallgató első egyetemi élménye egy modern és kényelmes eszközhöz köthető, párhuzamosan jelentős terheket vesz le az egyetem hallgatói szolgálatásnak a válláról.
A rendszer a Beiratkozás folyamaton túl szabadon bővíthető további listákkal (pl. Szakmai gyakorlat, Záróvizsga)

Projekt részletei

A chatbot minden adott hallgatónak személyreszabott feladatlistát generál, így például a kollégiumi beiratkozással kapcsolatos feladatokat csak azok fogják megkapni, akik tényleg kollégisták szeretnének lenni. A chatbot a feladatlista mellett rendelkezik egy egyetemi chatbot intelligenciával is, ami képes megválaszolni a leggyakoribb beiratkozással kapcsolatos kérdéseket. Minden todohoz és kérdéshez tartozik egy adatlap, ahol megtalálható az adott elem részletes leírása, határideje, a feladat elvégzésének típusa és helyszíne és a feladattal kapcsolatos gyakori kérdések is.

Chatbot funkciók

Egyetemi chatbot intelligencia
Személyreszabott feladatlista
Intelligens onboarding
Statisztikai rendszer
Bot UI felületek
Gamification elemek

A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.

Integrált rendszerek

UNY egyetemi Facebook Messenger chatbot rendszer

Projekt célja

Amikor egy hallgató megérkezik az egyetemre, akkor rengeteg kérdése van, a válaszokat pedig saját magának kell kikutatni. Az Todo / SZTE+ chatbot végigvezeti a hallgatót a beiratkozáson, így kevesebb figyelem, idő és energia mellett is egyszerűbb és gyorsabban teljesíthető a folyamat. Miközben a chatbotnak köszönhetően a hallgató első egyetemi élménye egy modern és kényelmes eszközhöz köthető, párhuzamosan jelentős terheket vesz le az egyetem hallgatói szolgálatásnak a válláról.
A rendszer a Beiratkozás folyamaton túl szabadon bővíthető további listákkal (pl. Szakmai gyakorlat, Záróvizsga)

Chatbot funkciók

Egyetemi chatbot intelligencia
Személyreszabott feladatlista
Intelligens onboarding
Statisztikai rendszer
Bot UI felületek
Gamification elemek

A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.

Projekt részletei

A chatbot minden adott hallgatónak személyreszabott feladatlistát generál, így például a kollégiumi beiratkozással kapcsolatos feladatokat csak azok fogják megkapni, akik tényleg kollégisták szeretnének lenni. A chatbot a feladatlista mellett rendelkezik egy egyetemi chatbot intelligenciával is, ami képes megválaszolni a leggyakoribb beiratkozással kapcsolatos kérdéseket. Minden todohoz és kérdéshez tartozik egy adatlap, ahol megtalálható az adott elem részletes leírása, határideje, a feladat elvégzésének típusa és helyszíne és a feladattal kapcsolatos gyakori kérdések is.

Integrált rendszerek

UNY egyetemi Facebook Messenger chatbot rendszer
”Hallgatóbarát egyetemként olyan digitális alkalmazásokkal szeretnénk megkönnyíteni a hallgatók boldogulását, amelyek közel állnak hozzájuk, és a mindennapjaikban használt és jól ismert eszközökkel elérhetőek.
Több idő maradhat így az egyetemi élet izgalmas történéseire.”
Dr. Kocsis Lilla SZTE Órarend chatbot vélemény
Dr. Kocsis Lilla
Szegedi Tudományegyetem: távoktatás fejlesztési projektvezető
Hasonló chatbotra van szükséged?
Beszéljünk az elképzeléseidről!