Üdvözöl a RoboRobo! 👋
Chatbotokat készítünk,
amiket szeretnek az emberek
Magyarországi központú csapatunk felhasználói élmény fókusszal fejleszti a chatbot alkalmazásait, ennek köszönhetően teljesítenek kiemelkedően.


Auchan Karrier
A jelentkező ír egy kommentet, hogy érdekli az állás, és az Auchan Karrier chatbot elküld neki minden szükséges információt. Ilyen egyszerű a folyamat!
Tovább🤖 Chatbotjaink
Saját fejlesztésű keretrendszerünkön működő chatbotjainkat piacvezető
e-commerce cégek, világbajnokságok, sport klubok, állami szervek, startupok és még sok más kiváló cég hasznosítja!

1.400.000+
chatbot felhasználó
Indulásunk óta ennyi magyar felhasználó használta a chatbotjainkat.

54.000.000+
felhasználói interakció
Indulásunk óta ennyi interakciót generáltak a chatbotfelhasználók.
Felkeltettük az érdeklődésedet?
Váltsunk néhány szót a projektedről!
Váltsunk néhány szót a projektedről!
”A Rossmann számára kiemelten fontos a minőség a termékeink és szolgáltatásaink, és a beszállítóink tekintetében is. A RoboRobo megoldása egyedülálló a piacon, és úgy gondolom, hogy jelentősen hozzájárul az ügyfélélményünk további javításához.”

Szabó Karolina
CRM és Ügyfélszolgálati manager

“Mindenképpen szerettük volna modernizálni a toborzási platformunkat és úgy látjuk, hogy a RoboRobo chatbotjával ez sikerült is. Rengeteg olyan izgalmas új megoldás van benne, amihez hasonlót még nem láttunk a piacon, így bízunk benne, hogy az eddiginél is jobb eredményeket érhetünk el ezen a területen is. Köszönjük a RoboRobo csapat munkáját!”

Mucha Brigitta
Toborzási csoportvezető

“Ez a csapat tényleg ért ahhoz, amit csinál. Folyamatos a fejlesztés, nincs megállás az ötletelésben. Örülök, hogy a RoboRobo-t választottuk partnerünknek!”

Fináczy Eszter
Decathlon: Head of Customer Service

“A chatbotok igenis képesek terhelést levenni a cégek válláról úgy, hogy emellett a felhasználók is élvezhetik az előnyeit. Sokat vártunk, hogy egy olyan megoldással találkozzunk, ami megfelel az elvárásainknak, amit a RoboRobo megoldása és hozzáállása maradéktalanul teljesít.”

Mészáros Gábor
Extreme Digital: Head of Customer Experience

“Az SZTE elkötelezett a hallgatók sikeressége mellett.
Sokféle élethelyzetből érkeznek hozzánk, és folyamatosan olyan digitális megoldásokat vezetünk be, amik többek között kényelmesebbé teszik az adminisztratív feladatok közötti eligazodást.
Külön öröm, hogy a hallgatók partnerek voltak a fejlesztésben, rengeteg visszajelzést és jó ötletet adtak a megvalósításhoz!”
Sokféle élethelyzetből érkeznek hozzánk, és folyamatosan olyan digitális megoldásokat vezetünk be, amik többek között kényelmesebbé teszik az adminisztratív feladatok közötti eligazodást.
Külön öröm, hogy a hallgatók partnerek voltak a fejlesztésben, rengeteg visszajelzést és jó ötletet adtak a megvalósításhoz!”

Szakál Péter
Szegedi Tudományegyetem: oktatási igazgató

”Hallgatóbarát egyetemként olyan digitális alkalmazásokkal szeretnénk megkönnyíteni a hallgatók boldogulását, amelyek közel állnak hozzájuk, és a mindennapjaikban használt és jól ismert eszközökkel elérhetőek.
Több idő maradhat így az egyetemi élet izgalmas történéseire.”
Több idő maradhat így az egyetemi élet izgalmas történéseire.”

Dr. Kocsis Lilla
Szegedi Tudományegyetem: távoktatás fejlesztési projektvezető

“A világbajnokság üde színfoltja volt a Rezultz, a hazai és külföldi versenyzők, és természetesen a szurkolók is ezt használták az eredmények követésére. Rengeteg dícséretet kaptunk a chatbot kapcsán, és ezt a RoboRobo profi csapatának köszönhetjük!“

Kiss József
MKKSZ: Head of Marketing

“Egy mobilalkalmazás teljes funkcionalitását kiváltotta a Contact chatbot. Mi, a szervezők és a vendégek is ezt az alkalmazást használtuk a programok követésére. A program kiválósága az egyszerű használhatóságából fakad.”

Lőrincz András
Contact konferencia: Elnök

“A RoboRobo egy olyan botot hozott a fesztiválra, ami bárhol és bármikor egy kérdés feltevését követően automatikusan tájékoztatta a felhasználókat az éppen aktuális történésekről. Az én személyes kedvencem a meccskövetés funkció volt!”

Hodozsán Dániel
Szervező - V4 Future Sports Festival
Iparágak
Különböző területek és szektorok specifikus igényei szerint alakítjuk ki a chatbot alkalmazásaink intelligenciáját és funkcióit.
E-commerce
Legyen szó az online, és az offline vásárlás közbeni, azt megelőző, valamint követő folyamatokról, a chatbot képes azonnal tájékoztatást adni a felhasználóknak. A megrendeléskövetés, készletellenőrző és önkiszolgáló formoknak köszönhetően pedig a kezükbe vehetik az irányítást a userek.
HR
Kíváncsi vagy, mennyi szabadnapod maradt? Szeretnéd látni a következő heti beosztásodat? Mi is lesz ma az ebédlőben a menü? A HR-es mesterséges intelligencia instant válaszol a munkavállalókat foglalkoztató kérdésekre – integrált alkalmazásokból gyűjti be a felhasználóhoz tartozó adatokat.
Pénzügy
“Kalkuláltam egy hitelt, de további kérdéseim voltak. Szerencsére a chatbot kéznél volt, feltettem a kérdéseimet és így már tovább mertem lépni!” - ezt a Te ügyfeleid is mondhatják! Autentikációval, vagy anélkül is elérhető pénzügyi intelligenciánk kényelmesebbé teszi a felhasználóid életét.
Sport
A chatbot apphoz pillanatok alatt, regisztráció nélkül is hozzáférnek a szurkolók és már játszhatnak is óriáskijelzőkön és perimetereken! Nem kevesebb mint 5 világbajnokság használta botjainkat szórakoztatásra és a drukkerek tájékoztatásra.
Egészségügy
Az egészségügyi intézmények felé intézett kérdésekre emberi erőforrás nélkül, 0-24 választ adó chatbot intelligencián túl bejelentkezést, időpontfoglalást, orvos- és rendelőkeresést, illetve még további hasznos funkciókat biztosít a megoldásunk.
Ügyfélszolgálat
Közszolgálati, közüzemi, önkormányzati és további speciális ügyfélszolgálati felhasználási területekre előkészített AI megoldásunk jelentősen képes csökkenteni az ügyfélszolgálat terheltségét.