Chatbot moduljaink

Folyamatosan bővülő chatbot moduljaink lehetővé teszik, hogy gyorsan és költséghatékonyan építsük fel ügyfeleink botalkalmazásait. A modulok hasznosítják a beszélgető felület és a beépülő grafikus felület előnyeit is.

Megrendelés követő

A vásárlók a rendelés leadásának pillanatától kezdve követhetik a megrendelésüket és annak állapotváltozásait a chatboton keresztül.

Készlet ellenőrző

A felhasználók egy termék online vagy üzletenkénti elérhetőségéről is tájékozódhatnak a chat- és a grafikus felületen keresztül is.

Termékkereső

Az ergonomikus termékkeresőnkkel a felhasználók pillanatok alatt megtalálhatják az általuk keresett árucikket.

Termék könyvjelző

Mindössze egy kattintsára van szükség a weboldalon, és a felhasználó már el is mentette a chatbotba a terméket, hogy bármikor azonnal hozzáférjen.

Ticket rendszer

A felhasználók önkiszolgáló menüponton keresztül menthetnek hibajegyeket, amelyeket integrált CRM rendszerekbe továbbítunk.

Időpontfoglaló

A felhasználók egyszerűen foglalhatnak időpontokat, és automatikus értesítéseket is kaphatnak, ahogy egyre közelít az esemény.

Üzlet információk

A felhasználók hozzáférhetnek az üzletek nyitvatartásához, címéhez és elérhetőségéhez is a chatboton keresztül.

Hitelkalkulátor

A chatboton keresztül a felhasználók hozzáférnek egy hitelkalkulátorhoz, és a kalkulált hitelt el is menthetik a chatboton belül.

Kupon rendszer

Egyedi kedvezményeket biztosíthatunk a felhasználók számára bizonyos tevékenységekhez kötve. A kupon fizikailag és online is beváltható.

Live Agent

A hibrid chatbotokban a felhasználók kérhetik ügyintéző kapcsolását. Az ügyintézők egy chatfelületen keresztül beszélgetnek a felhasználókkal.

Ügyintéző értékelés

A lezárt, ügyintézőkkel folytatott beszélgetést a felhasználók értékelhetik. Az értékelést elmentjük az ügyintézőhőz és a beszélgetéshez.

Ügyintéző elemző

A rendszer elemzi és menti az ügyintézők viselkedését, szóhasználatát, reakcióidejét, a beszélgetés hosszát, stb. Így statisztikák alapján értékelhető a chates ügyintézők hatékonysága.

Élő kvíz játékok

A botokon keresztül élő kvízjátékokra invitálhatjuk a játékosokat, akik akár óriáskijelzőkön is megjelenhetnek a program során.

HTML5 játékok

Használhatunk HTML5 játékokat a chatbotokon belül. Így látványos és érdekes formában kommunikálhatjuk a brand üzeneteit a botfelhasználók felé.

Programlista

Egy esemény szűrhető és kereshető programlistájához is hozzáférést tudunk biztosítani a chatbot-technológia használatával.

Networking modul

A rendezvényeken networking modullal segítjük elő a kapcsolatépítést.

Privát Facebook válasz

Facebook-poszt alatti komment alapján automatikusan válaszolhat a chatbot, így indítva egy beszélgetést a felhasználóval.

Dinamikus IVR kapcsolás

Az IVR menüből képesek vagyunk úgy átirányítani a chatbotba a felhasználót, hogy a bot tudni fogja, melyik menüpontból érkezett a user, valamint melyik funkciót kell elindítania.

E‑commerce intelligencia

Online-, valamint webshop vásárlás témakörre kialakított chatbot intelligenciánk felismeri a leggyakoribb, és a speciális témákat is, ezután automatikusan megválaszolja a felhasználók kérdéseit.

Pénzügyi intelligencia

Banki-, illetve biztosítási területre fókuszáló megoldásunk gyorsan és hatékonyan tájékoztatja a chatbotfelhasználókat.

HR intelligencia

A munkavállalókat legjobban foglalkoztató kérdésekre ad instant választ a HR chatbot megoldásunk.

És még több mint 20+ modul áll rendelkezésre!
Beszéljünk
Szeretnél többet tudni rólunk?
Örömmel megosztjuk veled eredményeinket!

Chatbotjaink

Extreme Digital

Bevezetése első évében több mint 220 000 ügyfélnek segített az Extreme Digital chatbotja és jelentősen növelte az ügyfélszolgálat hatékonyságát.

Tovább
Contact konferencia

Konferenciákra specializálódott chatbotunk igazi mélyvízben bizonyított: Magyarország egyik legnagyobb ügyfélszolgálati szakmai eseményén mutatta be a műfajban rejlő lehetőségeket.

Tovább