Chatbot moduljaink
Folyamatosan bővülő chatbot moduljaink lehetővé teszik, hogy gyorsan és költséghatékonyan építsük fel ügyfeleink botalkalmazásait. A modulok hasznosítják a beszélgető felület és a beépülő grafikus felület előnyeit is.
A vásárlók a rendelés leadásának pillanatától kezdve követhetik a megrendelésüket és annak állapotváltozásait a chatboton keresztül.
A felhasználók egy termék online vagy üzletenkénti elérhetőségéről is tájékozódhatnak a chat- és a grafikus felületen keresztül is.
Az ergonomikus termékkeresőnkkel a felhasználók pillanatok alatt megtalálhatják az általuk keresett árucikket.
Mindössze egy kattintsára van szükség a weboldalon, és a felhasználó már el is mentette a chatbotba a terméket, hogy bármikor azonnal hozzáférjen.
A felhasználók önkiszolgáló menüponton keresztül menthetnek hibajegyeket, amelyeket integrált CRM rendszerekbe továbbítunk.
A felhasználók egyszerűen foglalhatnak időpontokat, és automatikus értesítéseket is kaphatnak, ahogy egyre közelít az esemény.
A felhasználók hozzáférhetnek az üzletek nyitvatartásához, címéhez és elérhetőségéhez is a chatboton keresztül.
A chatboton keresztül a felhasználók hozzáférnek egy hitelkalkulátorhoz, és a kalkulált hitelt el is menthetik a chatboton belül.
Egyedi kedvezményeket biztosíthatunk a felhasználók számára bizonyos tevékenységekhez kötve. A kupon fizikailag és online is beváltható.
A hibrid chatbotokban a felhasználók kérhetik ügyintéző kapcsolását. Az ügyintézők egy chatfelületen keresztül beszélgetnek a felhasználókkal.
A lezárt, ügyintézőkkel folytatott beszélgetést a felhasználók értékelhetik. Az értékelést elmentjük az ügyintézőhőz és a beszélgetéshez.
A rendszer elemzi és menti az ügyintézők viselkedését, szóhasználatát, reakcióidejét, a beszélgetés hosszát, stb. Így statisztikák alapján értékelhető a chates ügyintézők hatékonysága.
A botokon keresztül élő kvízjátékokra invitálhatjuk a játékosokat, akik akár óriáskijelzőkön is megjelenhetnek a program során.
Használhatunk HTML5 játékokat a chatbotokon belül. Így látványos és érdekes formában kommunikálhatjuk a brand üzeneteit a botfelhasználók felé.
Egy esemény szűrhető és kereshető programlistájához is hozzáférést tudunk biztosítani a chatbot-technológia használatával.
A rendezvényeken networking modullal segítjük elő a kapcsolatépítést.
Facebook-poszt alatti komment alapján automatikusan válaszolhat a chatbot, így indítva egy beszélgetést a felhasználóval.
Az IVR menüből képesek vagyunk úgy átirányítani a chatbotba a felhasználót, hogy a bot tudni fogja, melyik menüpontból érkezett a user, valamint melyik funkciót kell elindítania.
Online-, valamint webshop vásárlás témakörre kialakított chatbot intelligenciánk felismeri a leggyakoribb, és a speciális témákat is, ezután automatikusan megválaszolja a felhasználók kérdéseit.
Banki-, illetve biztosítási területre fókuszáló megoldásunk gyorsan és hatékonyan tájékoztatja a chatbotfelhasználókat.
A munkavállalókat legjobban foglalkoztató kérdésekre ad instant választ a HR chatbot megoldásunk.
Örömmel megosztjuk veled eredményeinket!