Chatbot moduljaink

Folyamatosan bővülő chatbot moduljaink lehetővé teszik, hogy gyorsan és költséghatékonyan építsük fel ügyfeleink botalkalmazásait. A modulok hasznosítják a beszélgető felület és a beépülő grafikus felület előnyeit is.

Megrendelés követő

A vásárlók a rendelés leadásának pillanatától kezdve követhetik a megrendelésüket és annak állapotváltozásait a chatboton keresztül.

Készlet ellenőrző

A felhasználók egy termék online vagy üzletenkénti elérhetőségéről is tájékozódhatnak a chat- és a grafikus felületen keresztül is.

Termékkereső

Az ergonomikus termékkeresőnkkel a felhasználók pillanatok alatt megtalálhatják az általuk keresett árucikket.

Termék könyvjelző

Mindössze egy kattintsára van szükség a weboldalon, és a felhasználó már el is mentette a chatbotba a terméket, hogy bármikor azonnal hozzáférjen.

Ticket rendszer

A felhasználók önkiszolgáló menüponton keresztül menthetnek hibajegyeket, amelyeket integrált CRM rendszerekbe továbbítunk.

Időpontfoglaló

A felhasználók egyszerűen foglalhatnak időpontokat, és automatikus értesítéseket is kaphatnak, ahogy egyre közelít az esemény.

Üzlet információk

A felhasználók hozzáférhetnek az üzletek nyitvatartásához, címéhez és elérhetőségéhez is a chatboton keresztül.

Hitelkalkulátor

A chatboton keresztül a felhasználók hozzáférnek egy hitelkalkulátorhoz, és a kalkulált hitelt el is menthetik a chatboton belül.

Kupon rendszer

Egyedi kedvezményeket biztosíthatunk a felhasználók számára bizonyos tevékenységekhez kötve. A kupon fizikailag és online is beváltható.

Live Agent

A hibrid chatbotokban a felhasználók kérhetik ügyintéző kapcsolását. Az ügyintézők egy chatfelületen keresztül beszélgetnek a felhasználókkal.

Ügyintéző értékelés

A lezárt, ügyintézőkkel folytatott beszélgetést a felhasználók értékelhetik. Az értékelést elmentjük az ügyintézőhőz és a beszélgetéshez.

Ügyintéző elemző

A rendszer elemzi és menti az ügyintézők viselkedését, szóhasználatát, reakcióidejét, a beszélgetés hosszát, stb. Így statisztikák alapján értékelhető a chates ügyintézők hatékonysága.

Élő kvíz játékok

A botokon keresztül élő kvízjátékokra invitálhatjuk a játékosokat, akik akár óriáskijelzőkön is megjelenhetnek a program során.

HTML5 játékok

Használhatunk HTML5 játékokat a chatbotokon belül. Így látványos és érdekes formában kommunikálhatjuk a brand üzeneteit a botfelhasználók felé.

Programlista

Egy esemény szűrhető és kereshető programlistájához is hozzáférést tudunk biztosítani a chatbot-technológia használatával.

Networking modul

A rendezvényeken networking modullal segítjük elő a kapcsolatépítést.

Privát Facebook válasz

Facebook-poszt alatti komment alapján automatikusan válaszolhat a chatbot, így indítva egy beszélgetést a felhasználóval.

Dinamikus IVR kapcsolás

Az IVR menüből képesek vagyunk úgy átirányítani a chatbotba a felhasználót, hogy a bot tudni fogja, melyik menüpontból érkezett a user, valamint melyik funkciót kell elindítania.

E-commerce intelligencia

Online-, valamint webshop vásárlás témakörre kialakított chatbot intelligenciánk felismeri a leggyakoribb, és a speciális témákat is, ezután automatikusan megválaszolja a felhasználók kérdéseit.

Pénzügyi intelligencia

Banki-, illetve biztosítási területre fókuszáló megoldásunk gyorsan és hatékonyan tájékoztatja a chatbotfelhasználókat.

HR intelligencia

A munkavállalókat legjobban foglalkoztató kérdésekre ad instant választ a HR chatbot megoldásunk.

És még több mint 20+ modul áll rendelkezésre!
Beszéljünk
Szeretnél többet tudni rólunk?
Örömmel megosztjuk veled eredményeinket!

Chatbotjaink

Decathlon

Azonnali megoldás a gyakori e-commerce problémákra, éjjel-nappal: ezt kapják a Decathlon vásárlói – gördülékenyen és automatikusan!

Tovább
Extreme Digital

Bevezetése első évében több mint 220 000 ügyfélnek segített az Extreme Digital chatbotja és jelentősen növelte az ügyfélszolgálat hatékonyságát.

Tovább