Chatbot moduljaink
Folyamatosan bővülő chatbot moduljaink lehetővé teszik, hogy gyorsan és költséghatékonyan építsük fel ügyfeleink botalkalmazásait. A modulok hasznosítják a beszélgető felület és a beépülő grafikus felület előnyeit is.
A vásárlók a rendelés leadásának pillanatától kezdve követhetik a megrendelésüket és annak állapotváltozásait a chatboton keresztül.
A felhasználók egy termék online vagy üzletenkénti elérhetőségéről is tájékozódhatnak a chat- és a grafikus felületen keresztül is.
Az ergonomikus termékkeresőnkkel a felhasználók pillanatok alatt megtalálhatják az általuk keresett árucikket.
Mindössze egy kattintsára van szükség a weboldalon, és a felhasználó már el is mentette a chatbotba a terméket, hogy bármikor azonnal hozzáférjen.
A felhasználók önkiszolgáló menüponton keresztül menthetnek hibajegyeket, amelyeket integrált CRM rendszerekbe továbbítunk.
A felhasználók egyszerűen foglalhatnak időpontokat, és automatikus értesítéseket is kaphatnak, ahogy egyre közelít az esemény.
A felhasználók hozzáférhetnek az üzletek nyitvatartásához, címéhez és elérhetőségéhez is a chatboton keresztül.
A chatboton keresztül a felhasználók hozzáférnek egy hitelkalkulátorhoz, és a kalkulált hitelt el is menthetik a chatboton belül.
Egyedi kedvezményeket biztosíthatunk a felhasználók számára bizonyos tevékenységekhez kötve. A kupon fizikailag és online is beváltható.
A hibrid chatbotokban a felhasználók kérhetik ügyintéző kapcsolását. Az ügyintézők egy chatfelületen keresztül beszélgetnek a felhasználókkal.
A lezárt, ügyintézőkkel folytatott beszélgetést a felhasználók értékelhetik. Az értékelést elmentjük az ügyintézőhőz és a beszélgetéshez.
A rendszer elemzi és menti az ügyintézők viselkedését, szóhasználatát, reakcióidejét, a beszélgetés hosszát, stb. Így statisztikák alapján értékelhető a chates ügyintézők hatékonysága.
A botokon keresztül élő kvízjátékokra invitálhatjuk a játékosokat, akik akár óriáskijelzőkön is megjelenhetnek a program során.
Használhatunk HTML5 játékokat a chatbotokon belül. Így látványos és érdekes formában kommunikálhatjuk a brand üzeneteit a botfelhasználók felé.
Egy esemény szűrhető és kereshető programlistájához is hozzáférést tudunk biztosítani a chatbot-technológia használatával.
A rendezvényeken networking modullal segítjük elő a kapcsolatépítést.
Facebook-poszt alatti komment alapján automatikusan válaszolhat a chatbot, így indítva egy beszélgetést a felhasználóval.
Az IVR menüből képesek vagyunk úgy átirányítani a chatbotba a felhasználót, hogy a bot tudni fogja, melyik menüpontból érkezett a user, valamint melyik funkciót kell elindítania.
Online-, valamint webshop vásárlás témakörre kialakított chatbot intelligenciánk felismeri a leggyakoribb, és a speciális témákat is, ezután automatikusan megválaszolja a felhasználók kérdéseit.
Banki-, illetve biztosítási területre fókuszáló megoldásunk gyorsan és hatékonyan tájékoztatja a chatbotfelhasználókat.
A munkavállalókat legjobban foglalkoztató kérdésekre ad instant választ a HR chatbot megoldásunk.
Örömmel megosztjuk veled eredményeinket!
Chatbotjaink
Bevezetése első évében több mint 220 000 ügyfélnek segített az Extreme Digital chatbotja és jelentősen növelte az ügyfélszolgálat hatékonyságát.
TovábbAz Agymozgató Magyarország egyik legközkedveltebb chatbotja. Egyszerű játékosított játékmenete százezrek fogaskerekeit mozgatta meg.
Tovább