Praktiker chatbot
Ismerkedj meg a Praktiker új chatbotjával! Ez az innovatív eszköz segít a rendelésed nyomon követésében, készletinformációk lekérdezésében és még sok másban.
Projekt célja
A RoboRobo és a Praktiker egy professzionális, skálázható chatbotot vezetett be, amely kiváló minőségű ügyfél információt nyújt, miközben enyhíti az ügyfélszolgálat terheit. A kommunikációs csatornák chatbotra irányításával hatékonyan kezelik a hullámzó mennyiségű ügyfélmegkereséseket. A chatbot képes megválaszolni az általános e-commerce kérdéseket, míg a bonyolultabb problémákat az ügyfélszolgálati munkatársak kezelik. Az eredmény egy hatékony és kifinomult ügyfélszolgálat a Praktiker vásárlói számára.
Projekt részletei
A Praktiker chatbotban különböző funkciók kombinálódnak, hogy a vásárlók számára ne csak a válaszadást segítse, hanem azon túlmutató előnyöket is biztosítson. A vásárlók könnyedén nyomon követhetik megrendeléseiket, értesítéseket kapnak az állapot változásokról, valamint egyszerűen és hatékonyan intézhetik ügyeiket önkiszolgáló űrlapokon keresztül. A chatboton belül elérhető önkiszolgáló űrlapok lehetővé teszik például a szállítási cím módosítását, a sérült termék bejelentést vagy a megrendelések lemondását.
Chatbot funkciók
A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.
Integrált rendszerek
Projekt célja
A RoboRobo és a Praktiker egy professzionális, skálázható chatbotot vezetett be, amely kiváló minőségű ügyfél információt nyújt, miközben enyhíti az ügyfélszolgálat terheit. A kommunikációs csatornák chatbotra irányításával hatékonyan kezelik a hullámzó mennyiségű ügyfélmegkereséseket. A chatbot képes megválaszolni az általános e-commerce kérdéseket, míg a bonyolultabb problémákat az ügyfélszolgálati munkatársak kezelik. Az eredmény egy hatékony és kifinomult ügyfélszolgálat a Praktiker vásárlói számára.
Chatbot funkciók
A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.
Projekt részletei
A Praktiker chatbotban különböző funkciók kombinálódnak, hogy a vásárlók számára ne csak a válaszadást segítse, hanem azon túlmutató előnyöket is biztosítson. A vásárlók könnyedén nyomon követhetik megrendeléseiket, értesítéseket kapnak az állapot változásokról, valamint egyszerűen és hatékonyan intézhetik ügyeiket önkiszolgáló űrlapokon keresztül. A chatboton belül elérhető önkiszolgáló űrlapok lehetővé teszik például a szállítási cím módosítását, a sérült termék bejelentést vagy a megrendelések lemondását.
Integrált rendszerek
“Stratégiai alapelveink szerint döntéseink fókuszában a vásárló és a fogyasztói elégedettség áll. Megtaláltuk a megfelelő partnert, aki valódi értéket tud teremteni szolgáltatásával, ezáltal segítve vásárlóinkat, hogy rögtön a megfelelő döntést hozzák meg és még gyorsabb legyen az ügyintézés a megújult webshopunkban.
A RoboRobo szolgáltatásainak köszönhetően tovább növeltük a Praktiker ügyfélélményét. Úgy gondolom, hogy jó döntést hoztunk, hogy velük dolgozunk együtt!”
Beszéljünk az elképzeléseidről!