Rossmann chatbot

Bevezetés

Legyen szó megrendelés állapotról, Rossmanó programról vagy nyitvatartásról, a Rossmann chatbot azonnal megválaszolja a kérdéseket!

Ügyfél
Rossmann chatbot
Platform
Messenger

Projekt célja

A Rossmann egy olyan skálázható ügyfélszolgálati megoldást keresett, ami egyrészről egy minőségi automatizált ügyféltájékoztatást tesz lehetővé, másrészt pedig csökkenti az ügyfélszolgálatra nehezedő terhet. A chatbot bevezetésével a meglévő csatornákról (telefon/email/chat) a chatbotra tervezték terelni a vásárlói forgalmat, ahol a bot képes megválaszolni a klasszikus e-commerce kérdéseket, az összetett problémákat pedig ügyintézőnek továbbítja.

Projekt részletei

A Rossmannál bevezetett alkalmazás több mint egy chatbot. Különböző integrált alkalmazások funkcióit összesíti, és ennek köszönhetően a chatbot nem csak megválaszolja a vásárló kérdését, hanem felajánlja a szükséges következő lépéseket is a megtételét is. Így, a rendszeren keresztül a vásárlók a megrendelésüket bekövethetik és automatikus értesítéseket kapnak annak változásairól, érdeklődhetnek a Rossmanó programról, vagy akár beküldhetnek önkiszolgáló formokat is (például sérült termék, megrendelés lemondás, stb.).

Chatbot funkciók

E‑commerce intelligencia
Megrendelés azonosítás és követés
Üzlet információk
Önkiszolgáló menüpontok
Live Agent (élő ügyintéző kapcsolása)
Ügyintéző értékelés
Ügyintéző elemzés
Statisztikai rendszer
Bot UI felületek
Salesforce integráció
Rossmann integráció

A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.

Integrált rendszerek

Salesforce e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot integráció
Rossmann chatbot integráció
Arenim chatbot integráció
Bobblo e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot rendszer

Projekt célja

A Rossmann egy olyan skálázható ügyfélszolgálati megoldást keresett, ami egyrészről egy minőségi automatizált ügyféltájékoztatást tesz lehetővé, másrészt pedig csökkenti az ügyfélszolgálatra nehezedő terhet. A chatbot bevezetésével a meglévő csatornákról (telefon/email/chat) a chatbotra tervezték terelni a vásárlói forgalmat, ahol a bot képes megválaszolni a klasszikus e-commerce kérdéseket, az összetett problémákat pedig ügyintézőnek továbbítja.

Chatbot funkciók

E‑commerce intelligencia
Megrendelés azonosítás és követés
Üzlet információk
Önkiszolgáló menüpontok
Live Agent (élő ügyintéző kapcsolása)
Ügyintéző értékelés
Ügyintéző elemzés
Statisztikai rendszer
Bot UI felületek
Salesforce integráció
Rossmann integráció

A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.

Projekt részletei

A Rossmannál bevezetett alkalmazás több mint egy chatbot. Különböző integrált alkalmazások funkcióit összesíti, és ennek köszönhetően a chatbot nem csak megválaszolja a vásárló kérdését, hanem felajánlja a szükséges következő lépéseket is a megtételét is. Így, a rendszeren keresztül a vásárlók a megrendelésüket bekövethetik és automatikus értesítéseket kapnak annak változásairól, érdeklődhetnek a Rossmanó programról, vagy akár beküldhetnek önkiszolgáló formokat is (például sérült termék, megrendelés lemondás, stb.).

Integrált rendszerek

Salesforce e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot integráció
Rossmann chatbot integráció
Arenim chatbot integráció
Bobblo e‑commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot rendszer
”A Rossmann számára kiemelten fontos a minőség a termékeink és szolgáltatásaink, és a beszállítóink tekintetében is. A RoboRobo megoldása egyedülálló a piacon, és úgy gondolom, hogy jelentősen hozzájárul az ügyfélélményünk további javításához.”
Szabó Karolina Rossmann chatbot vélemény
Szabó Karolina
CRM és Ügyfélszolgálati manager
Hasonló chatbotra van szükséged?
Beszéljünk az elképzeléseidről!