Rossmann chatbot
Legyen szó megrendelés állapotról, Rossmanó programról vagy nyitvatartásról, a Rossmann chatbot azonnal megválaszolja a kérdéseket!
Projekt célja
A Rossmann egy olyan skálázható ügyfélszolgálati megoldást keresett, ami egyrészről egy minőségi automatizált ügyféltájékoztatást tesz lehetővé, másrészt pedig csökkenti az ügyfélszolgálatra nehezedő terhet. A chatbot bevezetésével a meglévő csatornákról (telefon/email/chat) a chatbotra tervezték terelni a vásárlói forgalmat, ahol a bot képes megválaszolni a klasszikus e-commerce kérdéseket, az összetett problémákat pedig ügyintézőnek továbbítja.
Projekt részletei
A Rossmann-nál bevezetett alkalmazás több mint egy chatbot. Különböző integrált alkalmazások funkcióit összesíti, és ennek köszönhetően a chatbot nem csak megválaszolja a vásárló kérdését, hanem felajánlja a szükséges következő lépések megtételét is. Így, a rendszeren keresztül a vásárlók a megrendelésüket bekövethetik és automatikus értesítéseket kapnak annak változásairól, érdeklődhetnek a Rossmanó programról, vagy akár beküldhetnek önkiszolgáló formokat is (például sérült termék, megrendelés lemondás, stb.).
Chatbot funkciók
A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.
Integrált rendszerek
![Salesforce e-commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot integráció](/images/integrated-systems/salesforce.png?v1709913601)
![Rossmann chatbot integráció](/images/integrated-systems/rossmann.png?v1709913601)
![Arenim chatbot integráció](/images/integrated-systems/arenim.png?v1709913601)
![Bobblo e-commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot rendszer](/images/integrated-systems/bobblo.png?v1709913601)
Projekt célja
A Rossmann egy olyan skálázható ügyfélszolgálati megoldást keresett, ami egyrészről egy minőségi automatizált ügyféltájékoztatást tesz lehetővé, másrészt pedig csökkenti az ügyfélszolgálatra nehezedő terhet. A chatbot bevezetésével a meglévő csatornákról (telefon/email/chat) a chatbotra tervezték terelni a vásárlói forgalmat, ahol a bot képes megválaszolni a klasszikus e-commerce kérdéseket, az összetett problémákat pedig ügyintézőnek továbbítja.
Chatbot funkciók
A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.
Projekt részletei
A Rossmann-nál bevezetett alkalmazás több mint egy chatbot. Különböző integrált alkalmazások funkcióit összesíti, és ennek köszönhetően a chatbot nem csak megválaszolja a vásárló kérdését, hanem felajánlja a szükséges következő lépések megtételét is. Így, a rendszeren keresztül a vásárlók a megrendelésüket bekövethetik és automatikus értesítéseket kapnak annak változásairól, érdeklődhetnek a Rossmanó programról, vagy akár beküldhetnek önkiszolgáló formokat is (például sérült termék, megrendelés lemondás, stb.).
Integrált rendszerek
![Salesforce e-commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot integráció](/images/integrated-systems/salesforce.png?v1709913601)
![Rossmann chatbot integráció](/images/integrated-systems/rossmann.png?v1709913601)
![Arenim chatbot integráció](/images/integrated-systems/arenim.png?v1709913601)
![Bobblo e-commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot rendszer](/images/integrated-systems/bobblo.png?v1709913601)
![Szabó Karolina Rossmann chatbot vélemény](/images/refs/szabo-karolina-chatbot-velemeny.jpg?v1709913601)
Beszéljünk az elképzeléseidről!