Rossmann chatbot

Bevezetés

Legyen szó megrendelés állapotról, Rossmanó programról vagy nyitvatartásról, a Rossmann chatbot azonnal megválaszolja a kérdéseket!

Ügyfél
Rossmann chatbot
Platform
Messenger

Projekt célja

A Rossmann egy olyan skálázható ügyfélszolgálati megoldást keresett, ami egyrészről egy minőségi automatizált ügyféltájékoztatást tesz lehetővé, másrészt pedig csökkenti az ügyfélszolgálatra nehezedő terhet. A chatbot bevezetésével a meglévő csatornákról (telefon/email/chat) a chatbotra tervezték terelni a vásárlói forgalmat, ahol a bot képes megválaszolni a klasszikus e-commerce kérdéseket, az összetett problémákat pedig ügyintézőnek továbbítja.

Projekt részletei

A Rossmann-nál bevezetett alkalmazás több mint egy chatbot. Különböző integrált alkalmazások funkcióit összesíti, és ennek köszönhetően a chatbot nem csak megválaszolja a vásárló kérdését, hanem felajánlja a szükséges következő lépések megtételét is. Így, a rendszeren keresztül a vásárlók a megrendelésüket bekövethetik és automatikus értesítéseket kapnak annak változásairól, érdeklődhetnek a Rossmanó programról, vagy akár beküldhetnek önkiszolgáló formokat is (például sérült termék, megrendelés lemondás, stb.).

Chatbot funkciók

E-commerce intelligencia
Megrendelés azonosítás és követés
Üzlet információk
Önkiszolgáló menüpontok
Live Agent (élő ügyintéző kapcsolása)
Ügyintéző értékelés
Ügyintéző elemzés
Statisztikai rendszer
Bot UI felületek
Salesforce integráció
Rossmann integráció

A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.

Integrált rendszerek

Salesforce e-commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot integráció
Rossmann chatbot integráció
Arenim chatbot integráció
Bobblo e-commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot rendszer

Projekt célja

A Rossmann egy olyan skálázható ügyfélszolgálati megoldást keresett, ami egyrészről egy minőségi automatizált ügyféltájékoztatást tesz lehetővé, másrészt pedig csökkenti az ügyfélszolgálatra nehezedő terhet. A chatbot bevezetésével a meglévő csatornákról (telefon/email/chat) a chatbotra tervezték terelni a vásárlói forgalmat, ahol a bot képes megválaszolni a klasszikus e-commerce kérdéseket, az összetett problémákat pedig ügyintézőnek továbbítja.

Chatbot funkciók

E-commerce intelligencia
Megrendelés azonosítás és követés
Üzlet információk
Önkiszolgáló menüpontok
Live Agent (élő ügyintéző kapcsolása)
Ügyintéző értékelés
Ügyintéző elemzés
Statisztikai rendszer
Bot UI felületek
Salesforce integráció
Rossmann integráció

A RoboRobo szolgáltatásairól itt olvashatsz bővebben.

Projekt részletei

A Rossmann-nál bevezetett alkalmazás több mint egy chatbot. Különböző integrált alkalmazások funkcióit összesíti, és ennek köszönhetően a chatbot nem csak megválaszolja a vásárló kérdését, hanem felajánlja a szükséges következő lépések megtételét is. Így, a rendszeren keresztül a vásárlók a megrendelésüket bekövethetik és automatikus értesítéseket kapnak annak változásairól, érdeklődhetnek a Rossmanó programról, vagy akár beküldhetnek önkiszolgáló formokat is (például sérült termék, megrendelés lemondás, stb.).

Integrált rendszerek

Salesforce e-commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot integráció
Rossmann chatbot integráció
Arenim chatbot integráció
Bobblo e-commerce webshop ügyfélszolgálati Facebook Messenger chatbot rendszer
”A Rossmann számára kiemelten fontos a minőség a termékeink és szolgáltatásaink, és a beszállítóink tekintetében is. A RoboRobo megoldása egyedülálló a piacon, és úgy gondolom, hogy jelentősen hozzájárul az ügyfélélményünk további javításához.”
Szabó Karolina Rossmann chatbot vélemény
Szabó Karolina
CRM és Ügyfélszolgálati manager
Hasonló chatbotra van szükséged?
Beszéljünk az elképzeléseidről!