Rossmann chatbot

Introduction

Legyen szó megrendelés állapotról, Rossmanó programról vagy nyitvatartásról, a Rossmann chatbot azonnal megválaszolja a kérdéseket!

Customer
Rossmann chatbot
Platform
Messenger

Project goal

A Rossmann egy olyan skálázható ügyfélszolgálati megoldást keresett, ami egyrészről egy minőségi automatizált ügyféltájékoztatást tesz lehetővé, másrészt pedig csökkenti az ügyfélszolgálatra nehezedő terhet. A chatbot bevezetésével a meglévő csatornákról (telefon/email/chat) a chatbotra tervezték terelni a vásárlói forgalmat, ahol a bot képes megválaszolni a klasszikus e-commerce kérdéseket, az összetett problémákat pedig ügyintézőnek továbbítja.

Project details

A Rossmannál bevezetett alkalmazás több mint egy chatbot. Különböző integrált alkalmazások funkcióit összesíti, és ennek köszönhetően a chatbot nem csak megválaszolja a vásárló kérdését, hanem felajánlja a szükséges következő lépéseket is a megtételét is. Így, a rendszeren keresztül a vásárlók a megrendelésüket bekövethetik és automatikus értesítéseket kapnak annak változásairól, érdeklődhetnek a Rossmanó programról, vagy akár beküldhetnek önkiszolgáló formokat is (például sérült termék, megrendelés lemondás, stb.).

Chatbot functions

E‑commerce intelligence
Order identification and tracking
Business information
Self‑service system
Live Agent system
Live Agent ratings
Live Agent behavior analysis
Analytics
Bot UI surfaces
Salesforce integration
Rossmann integráció

You can read more about RoboRobo's services here.

Integrated systems

Salesforce e‑commerce webshop customer service Facebook Messenger chatbot integration
Rossmann chatbot integration
Arenim chatbot integration
Bobblo e‑commerce webshop customer service Facebook Messenger chatbot system

Project goal

A Rossmann egy olyan skálázható ügyfélszolgálati megoldást keresett, ami egyrészről egy minőségi automatizált ügyféltájékoztatást tesz lehetővé, másrészt pedig csökkenti az ügyfélszolgálatra nehezedő terhet. A chatbot bevezetésével a meglévő csatornákról (telefon/email/chat) a chatbotra tervezték terelni a vásárlói forgalmat, ahol a bot képes megválaszolni a klasszikus e-commerce kérdéseket, az összetett problémákat pedig ügyintézőnek továbbítja.

Chatbot functions

E‑commerce intelligence
Order identification and tracking
Business information
Self‑service system
Live Agent system
Live Agent ratings
Live Agent behavior analysis
Analytics
Bot UI surfaces
Salesforce integration
Rossmann integráció

You can read more about RoboRobo's services here.

Project details

A Rossmannál bevezetett alkalmazás több mint egy chatbot. Különböző integrált alkalmazások funkcióit összesíti, és ennek köszönhetően a chatbot nem csak megválaszolja a vásárló kérdését, hanem felajánlja a szükséges következő lépéseket is a megtételét is. Így, a rendszeren keresztül a vásárlók a megrendelésüket bekövethetik és automatikus értesítéseket kapnak annak változásairól, érdeklődhetnek a Rossmanó programról, vagy akár beküldhetnek önkiszolgáló formokat is (például sérült termék, megrendelés lemondás, stb.).

Integrated systems

Salesforce e‑commerce webshop customer service Facebook Messenger chatbot integration
Rossmann chatbot integration
Arenim chatbot integration
Bobblo e‑commerce webshop customer service Facebook Messenger chatbot system
”A Rossmann számára kiemelten fontos a minőség a termékeink és szolgáltatásaink, és a beszállítóink tekintetében is. A RoboRobo megoldása egyedülálló a piacon, és úgy gondolom, hogy jelentősen hozzájárul az ügyfélélményünk további javításához.”
Szabó Karolina Rossmann chatbot vélemény
Szabó Karolina
CRM és Ügyfélszolgálati manager
Need a similar chatbot?
Let's talk about your ideas!